Pagina's

donderdag 30 november 2017

Winter

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met allemaal mooie artikelen van CraftEmotions, Dutch Doobadoo en Mariannedesign.


Ik heb allereerst als basis van de kaart een swing stencil van Dutch Doobadoo gebruikt. Het is de Swing Card Art 3 art.nr. 470.713.305.


De mooie ronde snijmal is van Mariannedesign de LR0457. De mooie rand aan de zijkanten komt van snijmal LR0407.


De leuke kerstbomen komen van snijmal LR0136. De leuke hertjes komen van snijmal 115633/0173.


De mooie sterbloem is snijmal 115633/0178. De mooie dennentakken komen van snijmal 115633/0180. De tekst winter komt van snijmal 115633/0303.

De leuke eekhoorn komt van snijmal 115633/0167. De mooie ijskristallen komen van snijmal 115633/0131. Ik heb in de bloemetjes een druppeltje nuvo gedaan (309902/0756 Silver Moondust). Het lijkt net een parelknopje in de bloemetjes.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Duwien zei

Weer heel mooi Ineke! En in mijn favorite kleuren! Love it!

Nancy Soetaert zei

Schitterend! Een plezier om alle mooie details te bekijken en blijven bekijken...

anja zei

Heel erg mooi..Zoals Altijd

Ria van Veldhuizen zei

Prachtig Ineke! Is een plaatje van een kaart ( zoals we van je gewend zijn, haha)
Groetjes van Ria.

Caroline zei

Hij is schitterend Ineke. Vooral zo met dat zilver!
Groetjes Caroline

Cobie zei

Wauw.... dit is een juweeltje Ineke! Een Topper!
Groetjes Cobie

Jannie den Butter zei

Inderdaad een topper is dit Ineke!
Wat een super mooie kaart is dit.
Groetjes Jannie