Pagina's

woensdag 6 september 2017

Winter

Goedemorgen allemaal,

Hier is weer een kaartje van mij gemaakt met de prachtige materialen van Noor! Design.

 Ik heb voor de kaart de prachtige stencils 6002/0929 en 6002/0930 gebruikt. Een prachtige ronde mal met bijbehorende rand.


 Het plaatje past mooi in deze mal.


Ook heb ik weer de prachtige kerstbloemen gebruikt van de One of a Kind 6002/0584 gebruikt. Dit is echt een favoriete bloem van mij.

Het mooie designpapier kom uit paperbloc 6011/0394.


 Ook de takjes van stencil 6002/0769 zijn hier zo leuk bij te gebruiken. Het mooie plaatje is van Gerda's Hobbyshop: knipvel GH3313


Dit is mijn kaartje weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hier mee heb kunnen inspireren.



2 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een prachtige kleurencombinatie! Echt weer een prachtige kaart.
Groetjes Caroline

Jannie den Butter zei

Je kaart is super mooi Ineke!
Wat een prachtige kleuren zijn dit.
De mallen zijn ook heel mooi!
Groetjes Jannie