Pagina's

donderdag 6 juli 2017

Zet jezelf vandaag in de pauzestand

Goedemiddag allemaal,
.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik al een tijdje terug heb gemaakt voor het blog van Hobbyvision. Ik had echter geen tijd om deze te plaatsen


 De basis is een shape mal van Dutch Doobadoo. Wat blijven deze toch fijn om te gebruiken.


Het mooie plaatje van Hobbyvoordelig (knipvel 149) heb ik verwerkt in stencil 6002/0785. Ook de mooie randmal heb ik hierbij gebruikt, dat is stencil 6002/912. Ik heb deze gestanst uit bruin metallic cardstock van JoyCrafts.


De mooie vlinders komen uit Crafty Cocktail set 6004/0010. Ik heb deze gestanst en bestempeld met versamark, embossingpoeder er over gestrooid en met de heattool bewerkt.


De tekststempel is van Mariannedesign.


Ook heb ik weer de mooie klimop 6002/0456 gebruikt. Het mooie designpapier komt uit paperpad 6011/0518 Carpe Diem.

Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

Geen opmerkingen: