Pagina's

maandag 10 juli 2017

Kuikentjes.....

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik al een tijdje geleden heb gemaakt met een mal van de Creatieve Exprssions.


Ik heb deze kaart gemaakt met een mooi plaatje van Hobbyvoordelig, knipvel HV155.

Een prachtig plaatje. Ik heb hierbij de leuke veertjes van Noor! Design 6002/0292 gebruikt.
Het vogeltje is van Mariannedesign. Het leuke takje is van JoyCrafts 6002/0263.


Dit was weer mijn zomaar kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en dank je wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

Wat zijn ze lief deze kuikentje s heel erg mooi kaartje groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat zijn ze lief deze kuikentje s heel erg mooi kaartje groetjes maartje

Cobie zei

Zo mooi!!
Groetjes Cobie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een plaatje Ineke. Mooie stansen heb je gebruikt om de kaart op te bouwen en het beetje glitter op de bloemetjes geeft er een feestelijk accentje aan. Mooi afgewerkt met die mooie strik.
Lieve groetjes Miranda

Jannie den Butter zei

Super lief kaartje Ineke!
Heel leuk gedaan met de veren
en het vogeltje en bloemen!!
Groetjes Jannie