Pagina's

woensdag 12 april 2017

Spring

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de mooie mallen van Noor! Design.


Ik heb voor deze kaart de mooie mal 6002/0639 gebruikt. Wat is dit toch een schitterende mal.


Ook heb ik de leuke bloemetjes van summer lovin 6002/0452 weer gebruikt. Ik vond ze zo mooi passen bij het lieve plaatje.


En natuurlijk de leuke klimop mal 6002/0456. Deze kan je altijd wel gebruiken. Ook de nieuwe Crafty Cocktail vlinders zijn te leuk om te gebruiken en die kan je in iedere gewenste kleur bestempelen. De basis van de kaart is een mooie mal van Dutch Doobadoo Fold Cart Art 2.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.





4 opmerkingen:

Jacqueline zei

Wat een mooie kaart weer, Ineke!

Cobie zei

Wauw... weer een schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Wat is dit een schitterende kaart Ineke.

Liefs Riet.xx

Jose zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Grt Jose