Pagina's

zaterdag 18 februari 2017

Bloghop en nieuwe artikelen maart

We zijn weer apetrots op onze nieuwe collectie van Maart. Kijk maar eens hoe mooi...

Hier een overzicht van de nieuwe collectie van maart.



De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

En dit is mijn kaartje geworden
Ik heb vast gewerkt met het prachtige vlinderhoekje 6002/0764. Een prachtig hoekje waar ook de ronde vlindermal weer mooi bij past.


 Voor deze kaart heb ik het mooie stansblok 6011/0383 gebruikt. Ook het mooie plaatje komt hieruit.



 Vanaf hier mogen jullie verder hoppen naar



Ik ben weer benieuwd hoe jullie de nieuwe mal vinden en ik wens jullie een hele fijne bloghop.
Dus niet vergeten verder te hoppen naar Jolanda



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 16 februari t/m 18 februari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


26 opmerkingen:

Diana zei

Goedemorgen Ineke,

Wat een prachtige kaart en de kleurencombinatie is ook zo mooi!

Fijne dag
Diana
Diana's Creations

Rosina zei

Woooow Ineke wat een beeldig kaartje...soooo cute dat plaatje en verderzoveel mooie accentjes erop en zeker in die lila kleurtjes een Topper!!!

Ik ga nu snel bij je andere teammaatjes een kijkje nemen
groetjes en een fijne donderdag
Rosina

scrapfertier zei

Een heel mooie kaart.
Leafs Tietje.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtige kaart Ineke! Groetjes Betha

Alice zei

War een suoer mooie kaart heb je maakt ik ben nol oo paars. En die vlindermallen zijn suoer mooi. Ik heb alleen de rechte en de losse vlinder. Maar deze is ook weer super mooi.
Groetjes alice

Valerija zei

Such a beautiful card. I love the colours, the pretty dies, the cute image and the layered aspect. Great job!
Valerija xx

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!!!

Joke zei

WoW wat is dit mooi zeg. Erg leuk dat nieuwe vlinderhoekje en ja....ik ben gek op paars, echt zo mooi. Zelf heb ik dit papierblokje ook gekocht maar was eerst nog met wat andere dingen bezig. Ik ga er snel eens mee aan de slag.
Groetjes Joke

Wijnanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wijnanda zei

Wat een mooi kaartje. Prachtige kleuren.
En mooi, de vlinderstansen.
Groetjes Wijnanda

mtfrieda@gmail.com zei

Een heel prachtig kaartje Ineke en fijne gezellige kleuren de hoekvlinder is ook weer mooi ...ga ik mij ook aankopen grtjs.Marina

Ingrid@64 zei

Prachtig dol op die kleuren was ik eertse meer een md type ben geheel noor fan geworden .

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow wat een liefie! en het nieuwe vlinder malletje is echt prachtig!
groetjes Anita

Crealientje zei

Hallo Ineke,
Mooi kaartje!
Prachtig designpapier, en je hebt overal veel aandacht aan de details besteed.Leuk gedaan!
Het plaatje van het kindje is super schattig.
Bedankt!
Ik hop weer verder.
Groetjes Crealientje.

Ria de winter zei

Wat een mooie creatie weer , Ineke!

Unknown zei

Wat een gave vlinder hoekman is het

Manja zei

Wat een supermooie kaart, Ineke! Prachtige kleuren!
Groetjes, Manja.

MeCe's Plantenhuisje zei

Prachtige kaart met dat vlindersjabloon zo in de hoek. Prachtig! En die kleurcombinatie...

Made by Nicolette zei

Hij is heel mooi, prachtige kleuren. Ik heb de vlinderrand, die is ook zo mooi.

Groetjes Nicolette

Christine29 zei

Une carte magnifique, pleine de douceur, à bientôt

vintagebyina zei

Prachtige kaart.Mooi is de vlindermal en prachtig papier heb je er bij gebruikt. Groetjes Ina.

Maaike van de Bunt zei

Hallo Ineke,
Wat een prachtige kaart.
Mooie kleuren.
Hartelijke groeten,
Maaike

Elfje zei

Oh hoe schattig kindje !!! En de vlinders en de kleuren doet mij al denken aan de lente ... Super!
Groetjes,
Elfje

ger zei

leuke kaart mooi gedaan gr. gerrie

Cobie zei

Prachtige kaart Ineke, alle vlinders komen mooi tot z'n recht. Het plaatje is een schatje.
Grietjes Cobie

Angelique zei

Prachtige kaart zo met het lieve meisje. Wat is die vlinder hoekpons gaaf zeg, past perfect bij de cirkel.
groetjes Angelique