Pagina's

woensdag 18 januari 2017

Cheers en demo bij de Hobbytafel

Hallo allemaal,

Hier ben ik vandaag om jullie te vertellen dat ik a.s. zaterdag 21 januari een demo mag geven bij de Hobbytafel in Valkenswaard, natuurlijk met de mooie materialen van Noor! Design.



Onderstaande kaart zal ik zeker bij me hebben. Ik heb deze gemaakt met mooie nieuwe materialen van Noor! Design.


Ik heb allereerst het mooie stansblok Lavendel 6011/0383. Het prachtige designpapier en het mooie plaatje komen hier uit.


 Ik heb ook gebruik gemaakt van de prachtige nieuwe mal 6002/0699. Wat is deze mooi om te gebruiken.
Ook heb ik voor deze kaart het mooie takje 6003/0027 gebruikt.


Jullie kunnen mij dus vinden vanaf 10.00 uur bij de Hobbytafel aan de Leenderweg 117 in Valkenswaard. De demodag duurt tot 16.00 uur. Kom je ook gezellig langs deze dag?


1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Wat een beeldschone kaart Ineke!
Het is net een schilderijtje.
Bijna jammer om weg te sturen.
Groetjes Jannie