Pagina's

dinsdag 3 mei 2016

Sweet en make & take Kreahoek Ovezande

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie nieuwe mallen van Noor! Design. Ik heb deze kaart a.s. vrijdag en zaterdag (6 en 7 mei) bij me bij de Kreahoek in Ovezande waar ik make en takes mag geven. 


Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe mal met swirls 6002/0537 gebruikt. Je kunt er een mooie plaatje in plaatsen. Ik vind het een sierlijke mal en die zal zeker tot mijn favorieten gaan horen.


Aan beide kanten van de kaart heb ik de nieuwe bloemenrand mal 6002/0315 gebruikt. Ook een prachtige mal.


Dus kom gezellig vrijdag en/of zaterdag 6 en 7 mei naar de Kreahoek Ovezande in Ovezande.
Ik zal jullie vast een kleine hint geven wat jullie kunnen maken.


Allebei de dagen beginnen we om 10.00 uur. De Kreahoek Ovezande kunnen jullie vinden aan de Hoofdstraat 18 in Ovezande. 


Tot vrijdag of zaterdag allemaal!


2 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Wat een schattig kaartje Ineke!
Heel lief plaatje en mooie mal.
Groetjes Jannie

Nancy zei

I am trying to translate your page to English but the translator is not working. I would like to know the source of the beautiful ornate frame die. Thank you,