Pagina's

maandag 18 april 2016

Flowers

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb gebruik gemaakt van mooie materialen van Noor! Design en de leuke kwastjes van Mariannedesign,



Ik heb voor deze kaart de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Ik heb de mooie rechthoek uit kraft karton gestanst.


Ook de rolroosjes zijn gestanst uit het kraft karton. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen.


Werkwijze van de kaart:

Snijd een dubbele kaart van aubergine karton (12 x 16 cm)
Snijd hagelwit karton (11,5 x 15,5 cm)
Snijd kraft karton 11 x 15 cm en bewerk deze met een embossingmal
Mat het kraft op het witte karton en verwerk hier kant en lint overheen
Snijd de rolroosjes en maak je bloemetjes


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


3 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart,stijlvol en mooie kleuren!!!

Jannie den Butter zei

Geweldig mooie kaart Ineke!!
Prachtige kleuren zijn het.
De roosjes zijn weer super.
Groetjes Jannie

Sylvia zei

Mooie kaart,Ineke.Heel mooi bijpassend plaatje.

Groetjes,Sylvia.