Pagina's

maandag 1 februari 2016

Home sweet Home

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaart voor jullie. JoyCrafts bestaat dit jaar 10 jaar en daarom is het feest. Deze leuke set is te koop onder de naam Create & Celebrate.



Ik heb er vast een kaart mee mogen maken. Met de shape mal maak je een pop-up kaart waar je leuke tafereeltjes mee kunt maken. Het leuke raam, designpapier, shape mal en knipvel is een pakket.


Verder heb ik nog allemaal leuke stansen gebruikt zoals het hekje, bloempotjes en vlinders uit de serie One of a kind 6002/0503. De leuke klimop komt van stencil 6002/0456. Het grasrandje is mal 6002/0137. De vogeltjes komen van een mal van JoyCrafts 1201/0046.


Ook de leuke bloemetjes zijn van JoyCrafts 6370/0062.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

rosina zei

Heel mooi Ineke! Maar die stop je niet zomaar in een enveloppe. Die kun je beter voor het raam zetten zodat voorbijgangers er van kunnen genieten.

Liefs Rosina

Jannie den Butter zei

Een prachtige kaart Ineke !!
Ziet er heel gezellig uit.
Groetjes Jannie

Caroline Cards zei

Mooi gemaakt. Een leuk pakket is dit!
groetjes, Caroline

Marlies zei

Oh Ineke, wat heb je een leuke kaart gemaakt met dit pakket! Ik ben er zelf ook mee bezig, 't is heel leuk om er een kaart mee te maken. Lieve groetjes, Marlies

Unknown zei

Hallo Ineke!! Wat een superleuke kaart
Grtjs-Atty Maas.