Pagina's

woensdag 25 november 2015

Demo bij de Hobbytafel

Hallo allemaal

Aanstaande vrijdag 27 november kunnen jullie me weer vinden in Valkenswaard bij de Hobbytafel



Ik mag daar weer een gezellige demo geven vanwege het 1-jarig bestaan van de winkel. Natuurlijk heb ik de nieuwste Noortjes bij me.


Ik heb voor deze kaart verschillende nieuwe stencils van Noor! Design gebruikt, zoals de mooie bloemenrand 6002/0476 en de leuke vlinders die van een prachtig setje met mallen komt (6002/0503).


Het leuke plaatje is een paper & pictures 6011/0063.



Hierboven zien jullie de prachtige bloemenrand waarop ik losse bloemen van een vintage flourishes heb gebruikt, Het is mal 6003/0024. Hieronder zien jullie de prachtige vlinder.



 Het prachtige designpapier komt uit een nieuw paperblok 6011/0037.


 Jullie kunnen mij vrijdag vanaf 10.00 uur vinden bij de Hobbytafel  aan de Leenderweg 1 in Valkenswaard. En ik ben er tot 16.00 uur. Komen jullie ook gezellig langs?



3 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Dat wordt een dubbel feestje met jou erbij Ineke!
Veel plezier toegewenst.

Groetjes Janneke

Caroline Cards zei

Mooie kaart Ineke. En natuurlijk kom ik vrijdag even kletsen en kijken wat je nog meer voor leuke kaarten bij je hebt!
groetjes en tot morgen, Caroline

Cobie zei

Wauw... wat een prachtige kaart!
Groetjes Cobie