Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor
Ik heb weer een echte winterkaart gemaakt voor jullie, gemaakt met de mooie stencils van Noor! Design.



Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:




Ik vond de kleuren van het karton mooi bij deze vogel passen. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen en kunnen jullie HIER vinden.



Werkwijze van de kaart:

Snij een dubbele kaart van 13 x 15 cm
Ril 3 cm vanaf de vouw
Snij aubergi van 11,5 x 12,5 cm en een strookje van 2,5 x 13 cm
Snij lave van 11,1 x 12,1 cm en 2,1 x 13 cm
Mat dit alles op de kaart
Snij aubergi van 10,5 x 11,5 cm
Snij lave van 10,2 x 11,2 cm
Bewerk deze met een embossingfolder
Verwerk de mallen op de kaart



Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.


1 opmerking:

Caroline Cards zei

Heel mooi Ineke en inderdaad de kleur van het blad is prachtig bij de afbeelding!
groetjes, Caroline