Pagina's

woensdag 6 mei 2015

A single rose......

Hallo allemaal,

Ik was afgelopen zaterdag bij Harlekino met deze kaart begonnen, maar ik kon hem niet afmaken. Dat heb ik nu voor jullie gedaan.


Het is voor jullie al een bekend model, maar zeker met dit mooie nieuwe hart zo leuk om te maken.
Ik heb wit karton gesneden van 15 x 27 cm en deze gerild op 4, 10 en 16 cm. Zo heb ik de kaart in model gevouwen. De stukjes designpapier zijn iedere keer een stukje kleiner als het het witte karton.


De mooie tekst past precies in het hart.


Voor het lijfje van de vlinder heb ik een kroontjespen gebruikt.



Wat mooie roosjes erbij en je hebt een leuke kaart. 





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

8 opmerkingen:

Ela zei

Wauw wat een plaatje! Blijft een leuk model kaart inderdaad. En wat grappig hoe je dat pennetje in de vlinder hebt verwerkt! Groet Ela

Sirpa zei

Really beautiful!<3

Anoniem zei

Wat leuk!
Ik krijg er gelijk inspiratie van!
Ik ga ook eens met dat patroontje aan de slag was het nog niet eerder tegen gekomen ;-)
Groetjes Jacomijn
ps. leuk detail die kroontjespen op de vlinder!

lenywim35 zei

Leuk model kaart, Even aan Wim laten zien. Wie weet ???
Die vlinder is leuk zo. heel gaaf. gr leny w

lenywim35 zei

Leuk model kaart, Even aan Wim laten zien. Wie weet ???
Die vlinder is leuk zo. heel gaaf. gr leny w

Ela zei

Wauw wat een plaatje! Blijft een leuk model kaart inderdaad. En wat grappig hoe je dat pennetje in de vlinder hebt verwerkt! Groet Ela

Antoinette Voorn zei

Weer een dotje van een kaart met prachtig papier Ineke!

Ria van Veldhuizen zei

Oh wat mooi gemaakt Ineke!