Pagina's

donderdag 26 maart 2015

Congratulations


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik een poosje geleden heb gemaakt naar een voorbeeld wat in het Noor! Magazine stond en gemaakt was door Tracy Payne. Ik vond hem zo mooi dat ik ook zo'n soort kaartje heb gemaakt. Natuurlijk weer met allemaal mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb allereerst de mooie rechthhoek 6002/0356 gebruikt. En natuurlijk de mooie vlinderrand 6002/0389 samen met de losse vlinders 6002/0390. Het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0401.
Congratulations komt van clearstamp 6410/0338 en is gestempeld om die leuke banner 6002/0386.


Ook de takjes die tussen de bloemen zijn gestoken zijn allemaal van Noor! Design. Allereerst de kleine takjes komen van stencil 6002/0258, de varenblaadjes komen van stencil 6002/0331 en de grootste takjes komen van stencil 6003/0032.

Het leuke plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan en is knipvel HV0104 nostalgie. Aanstaande zaterdag is er weer een gezellige Creamarkt in Winkelcentrum de Hoven in Delft en zullen deze mooie knipvellen ook zeker te koop zijn.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterend!!
Groetjes Cobie

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart weer Ineke, jij weet toch altijd zo'n super-romantisch sfeertje te scheppen op je creaties.

groetjes Henriëtte

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaart weer Ineke, jij weet toch altijd zo'n super-romantisch sfeertje te scheppen op je creaties.

groetjes Henriëtte

Bianca van Tilburg. zei

Wat een plaatje Ineke.
Liefs Bianca.

martine zei

Hoi Ineke,
wat een schitterend kaartje zo mooi !!
mag ik eens vragen waar je het mooie kant gekocht hebt
fijne dag liefs van martine