Pagina's

maandag 8 december 2014

Hugs & Kisses

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien op het blog van Hobbyvision. Ik heb deze keer gekozen voor een kaartje met een mooie Shap Art mal van Dutch Doobadoo 


Het designpapier komt van een paperblokje van JoyCrafts 6011/0211. Ik heb de mooie nieuwe vierkante mal van Noor! Design gebruikt, stencil 6002/0399


Ik heb ook het mooie label 6002/0269 gebruikt en achter het designpapier gestoken. Ook de label 6002/0349 met de mooie tekst van clearstamp 6410/0310 staat mooi bij het geheel.


De decoratiehoekjes blijven zo leuk om te gebruiken. Ook roosjes en andere bloemetjes staan altijd mooi op je kaartje. 


Zo dit was mijn kaartje weer voor deze keer, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi modelletje kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

corryskaart zei

hoi ineke
je kaart is in een woord WAUW!!! erg mooi van model en prachtig ingedeeld
grt corry

jokes-hobbyhof zei

Hij is weer mooi, aparte kleuren maar erg mooi.

Liefs Joke

Ghea zei

schitterend kaartje weer Ineke mooi gedaan.
liefs Ghea

Anneke klerks zei

mooie kaart ineke
liefs anneke

Cobie zei

Prachtige kaart!

Groetjes Cobie

martine zei

Hoi Ineke,
geweldig mooi !!
liefs van martine

Henriëtte zei

Wat een bjoetie weer Ineke.

groetjes Henriëtte

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

wirklich jede Karte von dir ist ein absoluter Traum. Die Gestaltungen sind einfach immer perfekt. Ich bin wirklich beeindruckt von deinen Werken. Ganz liebe Grüße Silvi

Aartje zei

Prachtige kaart, schitterend model.
Groeten, Aartje

Erica ♥ zei


De vorm is super, echt een schitterende kaart ☺

Liefsss Erica