Pagina's

maandag 20 oktober 2014

CHALLENGE 32 Hobbyvision

Goedemorgen allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Hobbyvision. Het thema van deze Challenge is:

~ HERFST ~


Dit is mijn kaart geworden, gemaakt met de schitterende paddenstoelen en herfstbladeren. Ik heb de bladeren gekleurd met distressinkt en wel de kleuren vintage photo, fired brick, rusty hinge en peeled paint.

De kaart is gemaakt van kraftkarton 8089/0206 en het designpapier komt van paperblok 6011/0301.

Het mooie herfstblad komt samen met de mooie grote paddenstoel van stencil 6002/0333 en de paddenstoelenrand komt van stencil 6002/0317.

De andere herfstbladeren komen van een ouder stencil van JoyCrafts 6002/0022 en de mooie varen blaadjes van stencil 6002/0331.

De mooie rechthoek is stencil 6002/0356 en samen met de mooie tekst van clearstamp 6410/0098 vormt het een heel mooi geheel.


Gaan jullie ook even kijken op het blog van Hobbyvision naar de schitterende creaties van de andere DT dames.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Liefs Ineke


5 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige herfstkaart . Ik waan mij in een heerlijke boswandeling! Xxx

corryskaart zei

wauw ineke wat ziet dit er geweldig mooi uit en prachtig hoe je de paddestoelen en bladeren hebt bewerkt
groetjes corry

Anoniem zei

Prachtige kaart, mooie tekst!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Monique zei

Hoi Ineke, een prachtige kaart. Ik ga denk ik ook maar weer eens aan de slag met een herfstkaart.
Groetjes, Monique

Erica ♥ zei


Woww Ineke, weer een kaart waar je niet
weet waar je kijken moet, overal iets
moois, echt schitterend ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}