Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

You & Me

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer met een kaart en weer met van die mooie mallen van JoyCrafts. Het zijn een mooie lantaarn en kandelaar.


Ik heb deze kaart heel eenvoudig gehouden en 2 rolletjes met muzieknoten bij de kandelaar en het plaatje verwerkt.


De kandelaar heb ik gestanst uit spiegelkarton.


Ook de lantaarn past heel mooi bij dit geheel en zodoende is het weer een romantische kaart geworden.


Gebruikte artikelen:

Stencil kandelaar en lantaarn 6002/0377
Stencil label 6002/0031
Stencil takje 6002/0263
Clearstamp tekst 6410/0040
Paperblok 6011/0028 en 6011/0303
Artificial Flower 6370/0052
Spiegelkarton 8011/0115
Lint 6310/0003

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Ineke
Wat een schitterende kaart met die mooie nieuwe malletjes, ook je vorige kaartjes zijn prachtig, ik zit weer te genieten.
Liefs, Danoesja

Ankie vd Polder zei

Ha Ineke, wat een schitterende kaart is dit zeg. Groetjes, Ankie

Aartje zei

Wat een prachtige kaart, mooi die nieuwr malletjes.
Groeten, Aartje

Christina C. zei

Wow, such a romantic and elegant creation!!!!!

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldige kaart en mooie afbeelding heb je erbij gedaan!

Hanny zei

OO Wat is dit weer een mooie kaart en wat zijn die nieuwe mallen mooi.......kwijl haha.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Ook een mooitje ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}