Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Deze week zijn er weer de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch, Ze beginnen op donderdag 28 augustus tot en met zaterdag 30 augustus. Ook mij kunnen jullie daar weer vinden want ik mag demo geven bij Hobbyvoordelig standnummer 119 met de nieuwste mallen van JoyCrafts/Noor! Design.

Ik laat jullie vast een kaart zien die ik pas gemaakt heb met de mooie rendieren.


Dus kom gezellig langs in Den Bosch bij standnummer 119 van Hobbyvoordelig. Ook de schitterende knipvellen worden op de beurs verkocht.

Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren met deze kaart.

Veel liefs van Ineke

4 opmerkingen:

Pouwla zei

Heel mooi kaartje Ineke! Ik heb de rendiertjes ook gebruikt. Ik vind ze heel leuk!
Liefs Pouwla.

Hanny zei

Prachtig, ik vind dit een schitterend kaartje. Helaas gaat Den Bosch niet lukken maar ik wens je alvast veel plezier.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Echt een super schitterende kaart ☺
Heel veel plezier op de beurs !

Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

oh in eke wat een prachtig winter wonderland met al deze gave stansen
groetjes corry