Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om  een creatie te laten zien op het blog van Hobbyvision. Ik heb deze keer gekozen voor een eenvoudige vintagekaart, gemaakt met mooie artikelen van JoyCrafts.


Allereerst heb ik een mooie nieuwe mal als randje gebruikt, deze heb ik 2 x gestanst en tegenover elkaar geplakt. Dit is stencil 6002/0366. Over het randje heb ik ribbon verwerkt 6300/0334.


De 2 strikjes komen uit de serie Ribbons & Bows en is mal 6002/0184. Het woordje lief is gestempeld met de leuke typewriter lettertjes 6410/0078. Je kunt ze mooi ponsen met deze pons .
Het leuke designpapier komt uit paperblok 6011/0305. De hartjes zijn nieuwe charms van JoyCrafts 6350/0104.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke



6 opmerkingen:

Cobie zei

Jij vind deze kaart eenvoudig, ik niet hoor en het is weer een juweeltje!

Groetjes Cobie

corryskaart zei

een erg mooie kaart zo lief van uitstraling en erg leuk met die strikken
groetjes corry

martine zei

Hoi Ineke,
ben helemaal weg van je kaartje heel mooi
lieve groetjes martine

Original handmade by Janneke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ineke, super mooi!

Groetjes Janneke

Hanny zei

Mooi! Het plaatje is zo lief en door de kleur van de roosjes/bloemetjes komen de kleuren nog mooier uit, die strikjes zijn leuk zeg.
fijne dag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

jolanda zei

prachtige kaart